افتتاح ۴ فاز پارس‌جنوبی نتیجه مدیریت خوب است

رئیس جمهوری گفت: با مدیریت خوب بود که در یک مورد توانستیم چهار فاز مهم پارس‌جنوبی را با اعتبار ۱۱ میلیارد دلار افتتاح کنیم و چهار استان کشور را به راه‌آهن سراسری متصل کنیم و روستاها و شهرهای مختلف را به آب، برق و گاز برسانیم.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (دوشنبه، ۲۷ اسفندماه) در آخرین نشست هیئت دولت در سال ۱۳۹۷، با حضور در جمع خبرنگاران در سخنانی پیشاپیش میلاد با سعادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علی (ع) و نوروز باستانی را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و افزود: در سال ۹۷ مردم بزرگ ایران هم سختی‌های بزرگی داشتند، هم حماسه‌های بزرگی خلق کردند. در این سختی‌ها و مشکلات دشمنان تمام توان خود را علیه ملت ایران به کار گرفتند و البته با نامهربانی‌های طبیعت نیز روبه‌رو بودیم.

وی تصریح کرد: امسال به بیش از ۱۵۰۰ روستا  آب‌رسانی انجام شد و سال آینده نیز همین مقدار خدمت انجام خواهد شد و همچنین به حدود ۳ هزار روستا گازرسانی انجام شد و روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار شدند.

رئیس جمهوری گفت: اگر امسال مشکلاتی وجود داشت، دولت هم با همه توان به فکر رفع آن مشکلات بود و با توجه به حجم اقدام‌هایی که در بخش‌های مختلف انجام شده، ناروا بودن برخی اتهام‌ها مبنی بر اینکه دولت به فکر رفع مشکلات نبوده را ثابت می‌کند. دولت با همه توان و امکانات به دنبال خدمت‌رسانی گسترده به مردم بوده و همین مسیر را در سال آینده نیز با قوت ادامه خواهد داد.

روحانی عنوان کرد: دولت همه توان خود را به‌کار گرفته و به‌کار خواهد گرفت تا فشار و سختی از دوش مردم برداشته شود و در این مسیر نسبت به آینده بسیار امیدوار هستیم. مطمئن باشید که لحظه‌ای از توطئه‌های دشمنان و مشکلات مردم غفلت نخواهیم کرد و با همه توان برای رفع آن تلاش می‌کنیم.

وی همچنین با قدردانی از تلاش همه رسانه‌ها و اصحاب خبر در طول یک سال گذشته، گفت: رسانه‌ها در کنار مردم باشند و حتما دولت را نقد کنند که نقدهای سازنده را بسیار ارزشمند می‌دانیم، اما حتما باید مراقب بود که نباید مردم را مأیوس و شکاف و تنش ایجاد کرد.

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نباید دشمن و توطئه‌گر اصلی را فراموش کرد، افزود: با مدیریت خوب بود که در یک مورد توانستیم چهار فاز مهم پارس‌جنوبی را با اعتبار ۱۱ میلیارد دلار افتتاح کنیم و چهار استان کشور را به راه‌آهن سراسری متصل کنیم و روستاها و شهرهای مختلف را به آب، برق و گاز برسانیم.

کد خبر 288120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =