تعمیر و بازسازی ۵۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین نفت‌خیز جنوب

به همت کارکنان معاونت تعمیرات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۵۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین بازسازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهران حسن‌وند، مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید این شرکت، گفت: با تلاش همکاران کارگاه بازسازی و نوسازی اداره خدمات پشتیبانی تعداد ۲۴ دستگاه خودروی سنگین و ۳۰ دستگاه خودروی سبک با استفاده از قابلیت‌های فنی موجود و نیز ظرفیت‌های بالقوه و توانمند پیمانکاران درون استانی بازسازی شد.

وی اظهار کرد: بازسازی این دستگاه‌ها با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال حمایت از کالای ایرانی با کمترین هزینه و صرفه اقتصادی و به‌منظور صیانت و پشتیبانی از تولید انجام شد.

حسن‌وند افزود: ارزش تقریبی خودروهای سنگین بازسازی شده ۱۰۳ میلیارد ریال است که بازسازی آنها با مبلغی حدود ۷ میلیارد ریال انجام شده و در نتیجه حدود ۹۶ میلیارد ریال صرفه اقتصادی به دنبال داشته است.

بازسازی دکل‌های تعمیراتی ۱۰۶ و ۱۰۷

مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اینکه رسالت این مدیریت به منظور تحقق اهداف کلان مناطق نفت‌خیز جنوب در حفظ و افزایش تولید است، گفت:‌ به این منظور بازسازی Trailer Infrastructure دکل‌های تعمیراتی ۱۰۶ و ۱۰۷ مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها با موفقیت انجام شده است.

به گفته وی، معاونت تعمیرات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در حال بازسازی و نوسازی تریلر حامل تجهیزات دکل تعمیراتی ۱۰۲ است.

حسن‌وند اظهار کرد: این دستگاه به‌دلیل ابعاد کوچک نسبت به دیگر تریلرهای حامل دکل تعمیراتی از چابکی و قدرت مانور بالایی برخوردار است، از این رو اهمیت و بازسازی این دستگاه از سوی مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها در دستور کار قرار گرفته که تریلر حمل این دکل از سوی این مدیریت در حال بازسازی است.

کد خبر 288134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =