۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
  • کد خبر: 288138
پروژه برق‌ رسانی به میدان دانان پایان یافت

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از پایان پروژه برق‌رسانی به میدان دانان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، پیمان ایمانی درباره جزئیات این پروژه گفت: برق مورد نیاز میدان نفتی دانان پیش‌تر از طریق دو دستگاه دیزل ژنراتور تامین می‌شد و پس از تصمیم به افزایش تولید نفت، از محل پست ۳۳ کیلو ولت شهدای محرم چشمه‌خوش به طول ۴۰ کیلومتر خطوط انتقال برق نصب شد و به بهره‌برداری رسید.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران درباره مدت زمان و اعتبار پروژه تصریح کرد: این پروژه در حداقل زمان هشت ماه و با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال به پایان رسیده که بهره‌برداری از آن افزون بر پایداری تولید، سبب کاهش هزینه‌های جاری (سوخت، تعمیر و نگهداری) خواهد شد.

ایمانی از تامین برق مورد نیاز فاز دوم توسعه میدان دانان و میدان دالپری خبر داد و گفت: از سیستم برق‌رسانی موجود برای تامین برق مورد نیاز فاز دوم میدان دانان و میدان دالپری استفاده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، میدان نفتی دانان در استان ایلام و از میدان‌های زیر پوشش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به شمار می‌آید که عملیات تولید از آن از سوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب انجام می‌شود.

همچنین در این پروژه، ۱۴۰ دکل فلزی با وزن ۶۵۰ تن، ۱۶۰ کیلومتر سیم‌کشی هوایی، ۳۰ مورد سرکابل فشار قوی، یک دستگاه گنتری (درگاه)، چهار دستگاه ترانسفورماتور و نصب و راه‌اندازی تابلوهای فشارقوی در مرکز تفکیک دانان و پست شهدای محرم به‌کار رفته است.

کد خبر 288138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =