۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
  • کد خبر: 288157
گاز مشترکان مناطق سیل‌زده شمال کشور وصل است

سخنگوی شرکت ملی گاز اعلام کرد: گاز همه مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران هم‌اکنون وصل و شرایط خطوط لوله گازرسانی این مناطق تحت کنترل است.

به گزارش خبرنگار شانا، مجید بوجارزاده درباره گازرسانی به استان‌های سیل‌زده مازندران و گلستان اظهار کرد: خوشبختانه با وجود سیلاب شدید در استان گلستان، حتی یک مورد هم قطعی گاز نداشتیم و شرایط به‌طور کامل تحت کنترل است.

وی با اشاره به اینکه ۳ خط از خطوط لوله انتقال گاز استان گلستان در مسیر سیلاب است، افزود: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی با حضور در کنار  این خطوط، شرایط را مدیریت می‌کنند تا مردم این استان در رفاه و آرامش باشند.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه یکی از خطوط لوله گازرسانی در قائمشهر استان مازندران به دلیل شدت بالای جریان آب در دسترس نیست، گفت: همکاران ما با تلاش شبانه‌روزی با استفاده از خطوط جانبی، مشکل گاز ۵۴ روستایی را که قطع شده بود برطرف کردند و هم اکنون گاز همه روستاها وصل است.

بوجارزاده ادامه داد: اگر مورد قطعی گاز گزارش شود به دلیل مصرف بالا و افت فشار گاز منطقه است و مشکلاتی از این دست یک به یک توسط همکاران ما برطرف می‌شود.

وی تاکید کرد: کارکنان شرکت ملی گاز ایران در آماده باش کامل هستند و افزون بر حیطه کاری خود در موارد دیگر نیز به مردم مناطق سیل‌زده کمک می رسانند.

کد خبر 288157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =