خدمتگزاری به مردم را باید در عمل نشان داد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ضمن عرض تسلیت به خانواده جان‌باختگان حادثه آتش‌سوزی خط لوله ۲۰ اینچ اهواز، تاکید کرد: خدمتگزاری به مردم را باید در عمل نشان داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی روز یکشنبه (چهارم، فروردین‌ماه) در دیدار با خانواده‌های جان‌باختگان حادثه خط لوله اهواز گفت: این حادثه دردناک بود، زیرا افزون بر مصدوم شدن تعدادی از هم‌وطنان‌مان، چند نفر فوت شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه با توجه به وظایف سازمانی و انسانی خودمان هر کمکی که در این باره لازم بود، انجام شد و همچنان در کنار خانواده‌های این عزیزان خواهیم بود تا گوشه‌ای از آلام آنها تسکین یابد.

محمدی با تاکید بر اینکه وظیفه ما خدمتگزاری به مردم است، افزود: در خدمت مردم بودن را باید عملا نشان داد و برای تحقق آن نهایت همت و تلاش را به‌کار برد.

تشکیل کارگروه برای تعیین علت حادثه خط لوله اهواز

در ادامه محسن دهان‌زاده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون نیز با عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، بر لزوم آگاهی مردم از مخاطرات تاسیسات نفتی و رعایت نکات ایمنی تاکید کرد.

وی با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت نفت بر نوسازی و بازسازی تاسیسات، پشتیبانی و حمایت نفت از خانواده‌های فوت‌شدگان و مصدومان حادثه، از تشکیل کارگروهی برای تعیین علت حادثه و اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه خبر داد.

شایان ذکر است، در حادثه آتش‌سوزی خط لوله ۲۰ اینچ انتقالی گاز به کارخانه گاز و گاز مایع ۸۰۰ (NGL۸۰۰) که روز پنجشنبه (۲۳، اسفندماه) به وقوع پیوست در روز نخست چهار نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز روز شنبه (سوم، فروردین‌ماه)  بر اثر جراحات وارده جان باخت.

بازدیدهای سرزده از واحدهای عملیاتی تداوم خواهد یافت

همچنین مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نخستین روز سال نو با حضور در واحدهای عملیاتی شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان، نوروز و سال نو را به نیروهای صف اول تولید، تبریک گفت.

محمدی با حضور در مجتمع صنعتی کریت، با نیروهای نوبتکار تلمبه‌خانه شهید مصاحب (بوستر اهواز) دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در ادامه از مجتمع صنعتی مارون-۱، مجتمع بهره‌برداری و نمکزدایی هفتکل، مجتمع صنعتی مارون۲ آغاجاری و مجتمع صنعتی رگ سفید۲ گچساران بازدید و با کارکنان این تاسیسات دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدی در این دیدارهای جداگانه، فرارسیدن سال نو را به کارکنان نوبتکار شاغل در این واحدها تبریک گفت و از تلاش بی‌شائبه آنان در خط مقدم تولید، قدردانی کرد.

تاکید بر رعایت نکات و دستورعمل‌های ایمنی و صیانت از سلامت سرمایه انسانی، اهتمام به وظیفه محوری تولید و حفظ سرآمدی مجموعه مناطق نفت‌خیز جنوب از مهم‌ترین نکاتی بود که محمدی در دیدار با کارکنان در میان گذاشت.

همچنین کارکنان واحدهای عملیاتی با ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل در واحدهای عملیاتی، برخی از مشکلات و چالش‌های شخصی و شغلی خود را بیان کردند.

محمدی نیز با اشاره به تداوم بازدیدهای سرزده از واحدهای عملیاتی گفت: این دیدارها با هدف آگاهی بی‌واسطه از مسائل و مشکلات نیروهای عملیاتی و رفع آنها در چارچوب اختیارات و هماهنگی مسئولان مستقیم آنان ادامه خواهد یافت.

کد خبر 288161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =