نشست کمیته مدیریت بحران در شرکت نفت مناطق مرکزی برگزار شد

در پی اعلام آماده‌باش مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران به همه واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، نفت و گاز غرب، نفت و گاز شرق، نشست کمیته مدیریت بحران این شرکت سه‌شنبه (ششم فروردین‌ماه) به‌صورت ویدئو کنفراس برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در این نشست که به منظور بررسی روند اقدام‌ها و فعالیت‌های انجام شده برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی ناشی از شرایط جوی برگزار شد، رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران حفظ هوشیاری و آمادگی کامل همه واحدهای ستادی و عملیاتی در شرایط کنونی را تا پایان تعطیلات نوروز ضروری دانست و خواستار گرفتن تصمیم‌های مقتضی عملیاتی بر اساس شرایط میدانی با هدف جلوگیری از بروز حوادث احتمالی برای کارکنان، خسارت به تاسیسات و توقف تولید شد.

وی همچنین برحضور مدیران و رؤسا در مناطق عملیاتی، بازرسی مستمر و حصول اطمینان از باز بودن مسیرهای ارتباطی و دسترسی به تاسیسات، خطوط لوله و چاه‌ها تاکید کرد.

بر اساس این گزارش شایان ذکر است، کمیته مدیریت بحران برای ارائه گزارش اقدام‌های انجام شده تا پایان شرایط اضطراری فعال خواهد بود.

کد خبر 288204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =