پشتیبانی کامل صنعت پتروشیمی از ستاد مدیریت بحران در خوزستان

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت‌های پتروشیمی مستقر در این منطقه در پی اعلام حالت فوق‌العاده از سوی استاندار خوزستان با همه امکانات، پشتیبانی از ستاد مدیریت بحران را آغاز کرده‌اند.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پس از اعلام وضع فوق‌العاده در سطح استان خوزستان و استان‌های غرب کشور، این سازمان با همکاری دیگر شرکت‌های پتروشیمی منطقه به‌طور جدی، وظیفه پشتیبانی و امدادرسانی را در سطح استان به‌عهده گرفته است.

سید امید شهیدی‌نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اعلام این خبر گفت: از لحظات آغاز بارش باران و وقوع سیل و بروز بحران در مناطقی از کشور با هماهنگی فرمانداری شهرستان بندرماهشهر، تاکنون نیازهای لجستیک و ماشین‌آلات اعلام شده توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان و استان، از منابع داخلی شرکت‌ها و از طریق تامین آن از منابع بیرونی، انجام شده است.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۸۳ هزار کیسه در ابعاد مختلف برای ایجاد مانع در برابر ورود سیل به منازل و اماکن، تهیه و با هماهنگی فرمانداری بندرماهشهر به نقاط در معرض آسیب ارسال شده است و امدادرسانی کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی یادآور شد: مطابق تصمیمی که در کمیته مدیریت بحران استان گرفته شده است، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پشتیبان شهرستان‌های ماهشهر و رامشیر است و شرکت‌های این منطقه با همه امکانات، آماده همکاری و پشتیبانی از تصمیم‌های این کمیته هستند.

فرمانده ارشد بهداشت، ایمنی و محیطت زیست (اچ‌اس‌یی)، پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اظهار امیدواری کرد: با بسیج  همه ظرفیت‌ و مشارکت همه دستگاه‌ها، روزهای آینده را با کمترین خسارت پشت سر خواهیم گذاشت و در این میان بی‌شک، سازمان منطقه ویژه و صنایع پتروشیمی مستقر در این منطقه، با همه توان در خدمت مردم عزیز استان خواهند بود.

کد خبر 288222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =