توانمندی بالای آزمایشگاه‎های پایانه‎های نفتی ایران در سطح جهانی

مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی ایران از توانمندی قابل توجه آزمایشگاه‎های تحقیقاتی پایانه‎های نفتی ایران در سطح داخلی، منطقه‌ای و جهانی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز در بازدید از آزمایشگاه اداره شیمیایی پایانه نفتی خارک اظهار کرد: اداره شیمیایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، شامل آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و ارزیابی نفت خام و میعانات گازی و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی (full crud assay) در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی توانمندی قابل توجهی برای ارائه همه خدمات فنی و تخصصی دارد.

وی افزود: آزمایشگاه شیمیایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان ذی‌صلاح و متخصص در زمینه آزمایش‌های نفت خام و فرآورده‌های نفتی از طریق موسسه اعتباردهنده استاندارد جهانی به همه مراجع، موسسه‌ها و کمیته‌های بین‌المللی اعتبارسنجی معرفی و تائید شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‎های نفتی ایران گفت: اداره شیمیایی شرکت پایانه‌های نفتی ایران، شامل آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و ارزیابی نفت خام و میعانات گازی و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی (full crud assay) در سطح داخلی، منطقه‌ای و جهانی توانمندی قابل توجهی برای ارائه همه خدمات فنی و تخصصی دارد.

اسدروز تصریح کرد: این موفقیت که با رعایت چهار منبع مدیریتی، فیزیکی، مالی و فناوری مطابق با تجهیزات پیشرفته مربوط به عملیات صحت‌سنجی و به‌کارگیری آخرین دستورعمل‌های استاندارد و استفاده از نیروهای توانمند و مجرب محقق شد، سبب ارتقای سطح خدمات آزمایشگاهی صنعت نفت کشور شده است.

وی گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران با برخورداری از یک آزمایشگاه مرجع، یکی از بزرگ‌ترین مراکز سنجش کیفی نفت خام در سطح جهان است و می‌تواند آزمایش‌های مربوط به نفت خام و فرآورده‌های نفتی را به‌طور دقیق و بر اساس آخرین استانداردهای مرجع بین‌المللی انجام دهد.

اسدروز با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی‌های کار صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور، لزوم همخوانی و مطابقت با استانداردهای روزآمد دنیاست، تاکید کرد: فرآیند نظارت، کنترل و دقت بر عملیات صادرات نفت را افزایش خواهد داد و این مورد با دقت بسیار بالا در پایانه‌های نفتی ایران در حال انجام است.

کد خبر 288262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =