امدادرسانی خطوط لوله و مخابرات منطقه فارس به سیل‌زدگان

منطقه فارس در عملیات رفع آب‌گرفتگی ناشی از سیل در روستای کجائی واقع در بخش مرکزی شهرستان نورآباد و امدادرسانی به سیل‌زدگان شهر شیراز مشارکت کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران - منطقه فارس، علی رضائی، رئیس ترابری منطقه گفت: همسو با سیاست‌های راهبردی مسئولیت اجتماعی و در جریان وقوع سیل در شهرهای استان فارس مانند شیراز و نورآباد همکاران منطقه فارس که در ایام نوروز در حالت آماده باش بودند کمک‌رسانی‌های لازم را برای رفع آب‌گرفتگی ناشی از سیل انجام دادند.

وی افزود: پس از اعلام نیاز از طریق مراجع ذی‌صلاح و تایید مدیریت منطقه، برای امدادرسانی به سیل‌زدگان شهر شیراز دو دستگاه خودرو سواری کمک‌دار به مدت دو روز در اختیار استانداری فارس قرار گرفت.

وی افزود: همچنین با درخواست دهیاری روستای کجائی واقع در بخش مرکزی شهرستان نورآباد، یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لودر برای رفع آب گرفتگی این روستا به مدت یک شبانه‌روز در اختیار آنها قرار گرفت که با تغییر مسیر آب، محل عبور سیلاب از روستای مذکور منحرف شد. در این ایام یک دستگاه کمرشکن نیز برای جابه‌جایی تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی به مدت یک شبانه‌روز در اختیار فرمانداری شهرستان نورآباد قرار گرفت.

رضایی تاکید کرد: از ویژگی خاص این عملیات همزمان بودن کمک‌رسانی به سازمان‌های دولتی و همجواران با رصد کردن مسیر خط و سیلاب رودخانه زهره بود که در دستورکار گروه‌های عملیاتی از جمله ترابری قرار گرفت.

منطقه فارس افزون بر ارائه خدمات در زمینه مسئولیت اجتماعی، نیروها و تجهیزات خود را در منطقه بحران‌خیز رودخانه زهره متمرکز کرد که در صورت بروز خطر احتمالی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: همسو با کمک‌رسانی‌ها به روستای کجائی، لقمان ایزدی، دهیار این روستا از تلاش‌های کارکنان زحمت‌کش منطقه فارس در ایام تعطیل نوروز برای جلوگیری از خسارت بیشتر به آن روستا قدردانی کرد.

کد خبر 288263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =