توزیع 500 هزار لیتر انواع فرآورده نفتی در مناطق سیل‌زده گلستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان از توزیع 500 هزار لیتر انواع فرآورده در مناطق سیل‌زده استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، عیسی افتخاری در این باره گفت: با استقرار جایگاه عرضه سوخت سیار در شهرستان آق‌قلا 70 هزار لیتر بنزین به خودروهای امدادی و قایق‌های موتوری امدادرسان توزیع شده است.

وی همچنین از توزیع حدود 350 هزار لیتر نفت‌گاز به خودروهای سنگین، ماشین‌آلات راهداری و تراکتورهای فعال در مناطق سیل‌زده خبر داد و افزود: 35 هزار لیتر نفت‌سفید به خانوارهای قابل دسترسی گرفتار در سیلاب و اماکن اسکان اضطراری در مناطق سیل‌زده توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان تاکید کرد: باتوجه به گستردگی سیلاب و نیاز به امدادرسانی از طریق بالگردهای هلال احمر، سپاه و ارتش، حدود 26 هزار لیتر فرآورده JP4 برای سوخت‌رسانی به این بالگردها توزیع شده است.

افتخاری تصریح کرد: با یاری خداوند متعال و تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه همکاران بسیجی در سطح منطقه و تمهیدات اتخاذ شده و با توجه به گذشت حدود 20 روز از وقوع سیل گسترده در سطح استان گلستان، عملیات سوخت‌رسانی و خدمات‌دهی به سیل‌زدگان و امدادرسانان و خودروها و ماشین‌آلات امدادی به‌خوبی انجام شده است و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر 288314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =