توزیع رایگان گاز مایع در شهرستان‌های پلدختر و معمولان

در پانزدهمین نشست کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، هماهنگی‌های لازم برای ارسال رایگان گاز مایع در شهرستان‌های پلدختر و معمولان تا پایان فروردین‌ماه توسط شرکت‌های توزیع‌کننده انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، اعضای کمیته بحران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ضمن بررسی وضع توزیع سوخت در مناطق لرستان، اهواز، ایلام، گلستان و آبادان، مسیرهای مختلف توزیع سوخت در صورت شدت گرفتن بارش‌ها و تغییر شرایط سوخت‌رسانی را بررسی و شناسایی کردند.

براساس گزارش‌های مدیریت تامین و توزیع، هم اکنون موجودی ذخیره‌سازی‌های فرآورده‌های نفتی در مناطق درگیر سیل به‌ویژه استان‌های لرستان، اهواز و ایلام مطلوب است و نگرانی در این باره وجود ندارد.

با توجه به آبگرفتگی بعضی از محورهای مواصلاتی و سه جایگاه سوخت در شوش و سیدعباس خوزستان، تمهیدات لازم برای تامین سوخت هموطنان در این نواحی در نظر گرفته شد.

مقاوم‌سازی بیش از پیش تاسیسات و انبارهای نفت در برابر طغیان احتمالی و بارش‌های پیش رو، توزیع سوخت در مناطق روستایی و سخت‌گذر به‌وسیله تراکتور و مظروف و ارسال دو جایگاه سیار به خوزستان در صورت نیاز، از دیگر مواردی بود که در این جلسه در دستور کار قرار گرفت.

افزون بر این مقرر شد محموله ۱۹ هزار لیتری نفت سفید به منظور توزیع سوخت در مناطق روستایی ایلام در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گیرد.

شایان ذکر است که نشست‌های کمیته بحران این شرکت تا عادی شدن شرایط در استان‌های در معرض خطر سیلاب به‌ صورت روزانه و در صورت نیاز در دو نوبت، تشکیل می‌شود.

کد خبر 288315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =