اقدام‌های وزارت نفت در زمینه سوخت‌رسانی به مناطق سیل‌زده مطلوب بوده است

رئیس جمهوری با بیان اینکه وزارت نفت در زمینه سوخت‌رسانی و گازرسانی به شهرها و روستاهای سیل‌زده اقدام‌های بسیار خوبی انجام داده است، گفت: از تلاش‌های انجام شده در مدیریت به‌موقع که سبب جلوگیری از وقوع حادثه در بخش گاز شد، تشکر می‌کنم.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، امروز (چهارشنبه، ۲۱ فروردین‌ماه) در نشست هیئت دولت، با بیان اینکه همچنان بعضی از شهرها و استان‌های کشور با مشکلات ناشی از سیل و سیلاب روبه‌رو هستند و ممکن است در روزهای آینده نیز به‌واسطه بارش‌ها این مشکلات ادامه داشته باشد، گفت: دولت، ‌مردم و دیگر دستگاه‌هایی که باید حمایت داشته باشند، وظایف و مسئولیت‌هایی دارند که باید به آن عمل کنند.

وی افزود: دولت وظیفه دارد در این شرایط در خط مقدم حل مشکلات مردم باشد و در این باره وزارتخانه‌های گوناگون، مسئولیت‌های بسیار سنگینی را بر دوش داشته و در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

رئیس جمهوری با بیان اینکه وزارت نفت در زمینه سوخت‌رسانی و گازرسانی به شهرها و روستاها باوجود همه سختی‌ها و دشواری‌هایی که با آن روبه‌رو بود، اقدام‌های بسیار خوبی انجام داده است، تصریح کرد: امروز تقریبا همه شهرها و روستاهای کشور دارای گاز هستند و از تلاش‌های انجام شده در مدیریت به‌موقع که سبب جلوگیری از وقوع حادثه در بخش گاز شد، تشکر می‌کنم.

روحانی با اشاره به اینکه یکی از افتخارهای دولت یازدهم و دوازدهم گازرسانی به روستاهاست، عنوان کرد: شرکت ملی گاز ایران روزانه حدود ۱۰ روستا را به شبکه گازرسانی کشور می‌کند و سالانه بیش از ۳ هزار روستا به شبکه گازی کشور متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه وحدت و انسجام بسیار خوبی میان همه نیروها اعم از دولت، ارتش، سپاه و نهادهای عمومی غیردولتی در کمک‌رسانی به مردم به نمایش گذاشته شد و همه به صحنه آمدند، گفت: باید تلاش کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانیم مشکلات مردم را در مناطق سیل‌زده حل و فصل کنیم.

کد خبر 288355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =