اعتبار لازم برای مقابله با بحران شرکت‌های نفتی تامین شده است

نماینده وزیرنفت در نشست دوم ستاد پشتیبانی مدیریت شرایط اضطراری صنعت نفت که با حضور شش شرکت نفتی برگزار شد، گفت: اعتبار لازم برای مقابله با بحران شرکت‌های نفتی تامین شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، کریم زبیدی، مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت و نماینده وزیر نفت در ستاد پشتیبانی مدیریت شرایط اضطراری صنعت نفت ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی وقفه کارکنان صنعت نفت بر تداوم امداد و خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه این نشست برای  بررسی و هماهنگی رفع اضطراری نیازهای ضروری  شرکت‌ها جهت مقابله با سیلاب و آسیب‌های پس از آن برنامه ریزی شده است، از طرف وزیر نفت اعلام می کنم که با مسئولان استانی، نمایندگان مردم و دست اندرکاران مقابله با سیل نهایت همکاری صورت پذیرد.

زبیدی با تاکید بر ارائه خدمات امدادی و کمک رسانی به مردم، ایجاد درمانگاه‌های سیار و کمک به کنترل و حفظ بهداشت و سلامت در مناطق سیل زده را بسیار مهم برشمرد.

نماینده وزیرنفت با اشاره به تسریع در برآورد خسارات و هزینه‌های مترتب بر سیل در دو بخش مسئولیت اجتماعی و پایداری تولید، گفت: متناسب با هزینه‌ها و اولویت‌ها، اقدامات لازم برای تامین نقدینگی و اختصاص بودجه به عمل خواهد آمد.

عملکرد مطلوب شرکت‌های نفتی

فرخ علیخانی، سرپرست معاونت امور تولید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست اظهار کرد: در بازدیدهای اخیر، عملکرد به موقع تمام شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت در دو جبهه کمک به مردم و صیانت از تاسیسات فرایندی مطلوب بوده است.

وی افزود: ارائه خدمات درمانی با کیفیت از اهم مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد تا امدادرسانی و حفاظت از واحدهای شرکت در زمان بحران و ارائه خدمات مورد نیاز در دوره ی بعد از بحران محقق شود.

 وضعیت مناسب تولید نفت

احمد محمدی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به اینکه تمام امکانات و ماشین آلات این شرکت برای مقابله با شرایط اضطراری اختصاص یافته است، گفت:  بیش از هزار نفر از کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

 وی ادامه داد: شرایط فعلی وضعیت تولید مناسب است و توانستیم با برنامه‌ریزی وتلاش مجدانه تمام همکاران، از تاسیسات فرایندی محافظت کنیم.

در ادامه این نشست، مدیران شرکت‌های ملی حفاری، اروندان، متن، نفت مناطق مرکزی و اکتشاف به گزارش عملکرد، مهمترین چالش‌ها، اولویت‌ها  و نیازهای خود برای ارائه خدمات به مردم، صیانت از تاسیسات و تداوم عملیات پرداختند.

کد خبر 288371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =