هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست آغازبه‌کار کرد

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست روز شنبه (۲۴ فروردین‌ماه) با حضور برخی شرکت‌های نفتی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست، از امروز (شنبه، ۲۴ فروردین‌ماه) در سالی که به نام «رونق تولید» مزین شده است با هدف معرفی اهمیت و جایگاه موضوع محیط زیست و توسعه پایدار در تداوم و رونق تولید با حضور مجموعه‌های تولیدی - صنعتی و خدماتی، مراکز عالی - آموزشی و تحقیقاتی، شرکت‌های دانش بنیان، استارت‌آپ‌ها، مجموعه‌های فرهنگی و گردشگری، سازمان‌های مردم‌نهاد و نمایندگان برخی کشورهای خارجی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

بیش از ۶۰۰ شرکت و نهاد در قالب هفت سالن در این نمایشگاه حضور دارند. در عین حال هر سالن به یک موضوع خاص اختصاص یافته و نهادها و شرکت‌های مرتبط با آن موضوع در سالن حضور خواهند یافت.

رد پای آب، حیات وحش و تنوع زیستی، جنگل، سرزمین پایدار، هوای پاک، انرژی پاک و رد پای کربن و زمین پاک، شهر پایدار و جوامع پایدار از جمله موضوع‌هایی است که هر یک در سالن‌های مجزا مسائل مختلفی را برای بازدیدکنندگان به نمایش خواهند گذاشت.

صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، بانک‌ها، خودروسازان، صنایع و معادن، واحدهای مربوط به شهرداری تهران، ادارات کل محیط زیست استان‌ها و ... از جمله شرکت کنندگان داخلی در این نمایشگاه هستند.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست از تاریخ ۲۴ فروردین‌ماه به‌مدت چهار روز (۲۷ فروردین‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در فضایی به مساحتی بیش از ۱۰ هزار مترمربع برگزار می‌شود.

کد خبر 288392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =