ارتقای سامانه پمپاژ نفت نمکی و شیرین در واحد بهره‌برداری شماره ٢ آغاجاری

پمپاژ نفت نمکی و شیرین با انجام اقدام‌های اصلاحی در نحوه اتصالات ورودی و خروجی توربو پمپ شماره ۷- واحد بهره‌برداری شماره ۲- آغاجاری، تسهیل شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، محمدرضا گودرزی، مدیر عملیات این شرکت گفت:‌ با تلاش همکاران عملیات بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات خطوط لوله، اصلاحیه اتصالات ورودی و خروجی توربو پمپ شماره ۷ واحد بهره‌برداری شماره ۲ آغاجاری انجام شد.

وی افزود: این عملیات با استفاده از توان نیروهای داخلی به منظور سهولت عملیاتی و بهینه‌سازی سیستم پمپاژ نفت واحد بهره‌برداری شماره ۲ آغاجاری و فراهم کردن شرایط استفاده حداکثری از امکانات موجود برای افزایش قابلیت‌های مورد نیاز و همچنین حفظ و تداوم تولید در موقعیت‌های خاص انجام شد.

مدیر عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: پیشگیری از هرگونه کاهش تولید ناشی از قطع برق، بروز اشکال در الکتروپمپ‌های نفت نمکی واحد و یا در دسترس نبودن تنها توربو پمپ فعلی از دلایل اجرای این پروژه بود.

گودرزی افزود: این عملیات افزون بر تسهیل و بهبود شرایط پمپاژ نفت، سود و صرفه اقتصادی فراوانی را برای شرکت نفت و گاز آغاجاری در برداشت.

کد خبر 288460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =