اختصاص 120 میلیارد تومان برای توسعه شبکه گازرسانی در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از اختصاص 120 میلیارد تومان برای توسعه شبکه گازرسانی و نصب 12 هزار انشعاب در استان گیلان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر درباره توسعه شبکه گازرسانی استان گیلان گفت: هم‌اکنون این شرکت دارای بیش از یک میلیون و 60 هزار مشترک و بیش از 583 هزار انشعاب گاز در سطح استان است که این موضوع بدون کمک و همراهی پیمانکاران محقق نمی‌شد.

وی با اشاره به بخشنامه جدید وزارت نفت مبنی بر افزایش مجوز هزینه گازرسانی به هر خانوار تا سقف 12 میلیون تومان، اظهار کرد: شرکت گاز استان گیلان پروژه فاز سوم بند ق تبصره 2 قانون بودجه سال 93 را آغاز کرده است که بر اساس آن، عملیات اجرای شبکه‌های توزیع و خطوط تغذیه گاز و همچنین نصب 12 هزار انشعاب با هزینه‌ای بیش از 120 میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، این شرکت به همراه چند شرکت گاز استانی دیگر به عنوان شرکت معین برای گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان انتخاب شده است که دلیل این انتخاب، اجرای شایسته پروژه‌های بند ق تبصره 2 قانون بودجه سال 93 و گازرسانی گسترده به همه نقاط استان گیلان بوده است.

اکبر ادامه داد: شرکت گاز استان گیلان در شهرستان زابل خدمات گازرسانی خود را ارائه می‌دهد، مشارکت در این کار مهم افزون بر اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، فضای کسب‌وکار جدیدی را برای پیمانکاران شرکت  فراهم می‌کند.

وی پیمانکاران شرکت گاز استان گیلان را بازوان اجرایی شرکت گاز عنوان کرد و از آنان خواست با اجرای دقیق و شایسته پروژه‌ها، زمینه رضایتمندی حداکثری سازمان و جامعه را فراهم کنند.

کد خبر 288470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =