صدور 146 هزار پروانه انجام کار در شرکت گاز خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از صدور 146 هزار پروانه انجام کار در سال 97 خبر داد که در کاهش ضریب و تکرار حوادث تاثیر بسزایی داشته است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سید حمید فانی با اعلام این خبر گفت: تاثیر این تعداد مجوز را می‌توان در کاهش ضریب شدت و میزان تکرار حوادث سال 97 شرکت گاز استان خراسان رضوی مشاهده کرد. از مجموع 146 هزار پرمیت، 59 هزار پرمیت مربوط به کار گرم، 43 هزار پرمیت مربوط به کار سرد و 28 هزار پرمیت درباره حفاری بوده است.

وی با اشاره به کیفیت نظارت بر فعالیت‌ها از طریق صدور پروانه‌های انجام کار افزود: کنترل و پایش فعالیت‌ها از طریق پروانه‌های انجام کار تا حد زیادی موجب کنترل حوادث می‌شود. تاکنون 25 مرحله آزمون صدور پروانه‌های انجام کار در شرکت گاز استان برگزار شده است و یک هزار نفر نیز موفق به دریافت کارت صدور پروانه‌های انجام کار (پرمیت) شده‌اند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، تلاش واحد اچ‌اس‌یی این شرکت برای اجرای مطلوب طرح بازنگری ارزیابی صلاحیت پیمانکاران، برگزاری دوره‌های آموزشی، آزمون‌های کتبی و مصاحبه برای ارتقای ضریب ایمنی کار و کاهش حوادث در سال 98 بی‌وقفه ادامه دارد.

کد خبر 288474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =