۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
  • کد خبر: 288504
تمهیدات شرکت گاز استان البرز برای مقابله با سیل

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد بر اساس پیش‌بینی وقوع سیل در روزهای آتی، شرکت گاز این استان و اداره‌های گاز زیرمجموعه برای مقابله با سیل و هرگونه آسیب احتمالی ناشی از آن، آماده هستند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین تقی‌نژاد گفت: با وقوع سیل در استان‌های مختلف و شدت گرفتن بارندگی‌ها در دیگر استان‌ها که سبب اعلام آماده‌باش در استان البرز نیز شده است، جلسه‌های مقابله با بحران در استانداری البرز برگزار و تمهیداتی برای مقابله با وقوع سیل احتمالی در استان در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به تدابیری که با همراهی استاندار البرز برای مقابله با بحران و کمک به مناطق سیل‌زده اندیشیده شده است، اظهار کرد: استان البرز به عنوان معین استان خوزستان انتخاب شد و دو تیم مجرب و کارآزموده به این استان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان اعزام شدند تا افزون بر تامین ایمنی گاز در منطقه، گازرسانی برای ستاد بحران فرمانداری، نانوایی و آشپزخانه‌ای را که مخصوص پخت غذا برای سیل‌زدگان است نیز پوشش‌دهی کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اظهار کرد: در بازدید گروه اعزامی به مناطق سیل‌زده، اقلام مورد نیاز در زمان بحران مشخص شد و این اقلام در اختیار مردم آسیب‌دیده قرار گرفت.

کد خبر 288504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =