بررسی برنامه‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی در کمیسیون انرژی مجلس

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور در نشست عصر دیروز این کمیسیون، گزارشی از برنامه‌های آینده این شرکت به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

اسدالله قره‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به نشست عصر دیروز (دوشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد اشاره کرد و گفت: مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این نشست گزارشی درباره برنامه‌های این شرکت برای سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ ارائه کرد.

وی افزود: در این نشست عنوان شد که در شرایط کنونی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی به توجه بیشتری نیاز دارند، زیرا حمایت از آنها بدون تردید ارزش افزوده ایجاد می‌کند که به توسعه بیشتر نیز می‌انجامد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید بازار رقابتی خود را با کشورهای همسایه در صنعت پتروشیمی از دست بدهیم، گفت: ایران دارای منابع عظیم گازی است، هر میزان این گاز در نیروگاه‌ها، بخش خانگی یا صنایع مصرف شود، همچنان میلیون‌ها مترمکعب اضافه تولید وجود دارد که باید به نفع صادرات، به‌ویژه صادرات محصولات پتروشیمی استفاده شود.

کد خبر 288564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =