۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
  • کد خبر: 288622
ثبت رکوردی تازه در اجرای شبکه گاز در استان لرستان

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان از ثبت رکورد جدید اجرای شبکه گازرسانی در این استان خبر داد و گفت: در سال 97 بیش از 792 کیلومتر شبکه گاز شامل خطوط تغذیه و توزیع اجرا شد که رکوردی جدید در اجرای شبکه گازرسانی استان لرستان به شمار می‌آید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا لطفعلیان با بیان اینکه شرکت گاز استان لرستان موفق به گازرسانی به 420 روستای این استان در سال 97 شده است، گفت: گازرسانی به این تعداد روستا مستلزم اجرای بیش از 792 کیلومتر شبکه جدید بود که این رقم برای یک سال بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه اکنون گازرسانی به روستاها و توسعه خدمات به مناطق محروم اولویت اصلی شرکت گاز استان لرستان است، اظهار کرد: تاکنون حدود 8 هزار کیلومتر شبکه گاز در استان لرستان اجرا شده که حدود سه هزار کیلومتر مربوط به شهرها و 5 هزار کیلومتر مربوط به روستاها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان درباره آخرین آمار گازرسانی در این استان توضیح داد: هم‌اکنون از مجموع 25 شهر استان، 24 شهر از نعمت گاز بهره‌مند هستند و گازرسانی به شهر شول‌آباد به عنوان تنها شهر بدون گاز استان نیز در حال اجراست، همچنین یک هزار و 600 روستای استان لرستان هم‌اکنون از نعمت گاز برخوردارند و امیدواریم تا پایان سال 98 برنامه توسعه گازرسانی به روستاها به نتیجه برسد و همه روستاهای واجد شرایط از گاز بهره‌مند شوند.

کد خبر 288622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =