سامانه هوشمند سوخت از طرح‌های بزرگ فناوری اطلاعات در دنیاست

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سامانه هوشمند سوخت یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های فناوری اطلاعات در جهان با بیشترین تعداد مشترک است که مصرف سوخت را پایش می‌کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، محمد فرازمند با اشاره به اهمیت راه‌اندازی سامانه هوشمند سوخت، اظهار کرد: این سامانه یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های فناوری اطلاعات (آی‌تی) در جهان است که بیشترین تعداد مشترک را دارد.

وی با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با استفاده از توان متخصصان داخلی و بهره‌مندی از سامانه هوشمند سوخت موفق به کنترل مصرف سوخت در کشور شده است، اظهار کرد: با وجود آنکه اکنون سیستم پایش و نظارت بر عرضه فرآورده‌های نفتی در سراسر کشور اجرا می‌شود اما نیاز به بهره‌گیری از این ظرفیت و دانش در زمینه‌های دیگر مصرف سوخت نیز مشهود است.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این شرکت را همواره در معرض امتحانات سخت نظیر زلزله، سیل، قطعی گاز و ... دانست و افزود: کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پیوسته همه توان و تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند و از این امتحانات سربلند بیرون آمده‌اند.

کد خبر 288657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =