حضور آلمانی‌ها حاوی پیامی روشن برای ادامه همکاری‌هاست

نماینده شرکت آلمانی تولیدکننده تجهیزات صنایع بالادستی و پایین دستی گفت: ما ظرف سال‌های گذشته روابط بسیار مطلوبی با ایران داشته‌ایم و ادامه یافتن این روند برای ما بسیار اهمیت دارد.

نماینده یک شرکت آلمانی تولیدکننده تجهیزات صنایع بالادستی و پایین دستی، در حاشیه آیین گشایش بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عنوان کرد: ما ظرف سال‌های گذشته روابط بسیار مطلوبی با ایران داشته‌ایم و ادامه یافتن این روند برای ما بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: بازار ایران ظرفیت‌های فراوانی برای شرکت‌های آلمانی از جمله ما که تامین‌کننده تجهیزات و انواع لوله برای صنایع نفت و گاز هستیم، دارد، از این رو مایل نیستیم که تحت تاثیر هیچ کشوری روابط یادشده متوقف شود.

نماینده آلمانی حاضر در آیین افتتاحیه یادآور شد: حضور شرکت‌های آلمانی در این رویداد بین‌المللی حاوی پیامی روشن حاکی از عزم آنها برای تقویت بیش از پیش روابط و ادامه روند همکاری‌ها  بین دو کشور است.

این شرکت آلمانی در شمار مهم‌ترین تامین‌کنندگان تجهیزات صنایع بالادستی و پایین‌دستی برای پروژه‌های حوزه انرژی است

این نمایشگاه با حضور نمایندگان ۲۱ کشور و با برپایی ۱۰۴۷ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و ۱۰۶ غرفه به نمایندگی از شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.

در نمایشگاه امسال، نفت و صنایع بالادستی در سالن‌ ۸ و ۹، پالایش و صنایع پایین‌دستی در سالن ۴۱، پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع میان‌دستی در سالن ۳۸B، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن ۳۱، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶، صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن ۷ و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و سازندگان ۱۰ گروه کالایی در سالن ۲۷ مستقر هستند.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از صبح امروز (چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد و عصر روز شنبه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) به کار خود پایان می‌دهد.

این نمایشگاه، هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان است.

کد خبر 288767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =