تولید ۶۵ هزار بشکه‌ای میدان آذر امسال محقق می‌شود

مدیرعامل شرکت اویک اعلام کرد: توسعه میدان مشترک آذر طبق برنامه ادامه دارد و توسعه فاز دوم این میدان با هدف تولید روزانه ۶۵ هزار بشکه نفت امسال محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، غلامرضا منوچهری امروز (چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) در جریان بازدید مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از غرفه اویک در نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، این مطلب را اعلام کرد و افزود: تاسیسات فراسطحی (CPF) این میدان نیز امسال تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا درباره دیگر مباحث مطرح شده در این نشست گفت: شرکت اویک طرح توسعه تکمیلی میدان آذر و همچنین طرح توسعه میدان چنگوله را به شرکت ملی نفت ایران ارائه کرده است.

وی به قراردادهای نگهداشت و افزایش تولید میدان‌های نفتی شرکت ملی ایران اشاره کرد و با بیان اینکه قرارداد دو مخزن منصوری و رامشیر از این طرح بین شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و اویک امضا شده است، ادامه داد: در این راستا سفارش کالاهای مورد نیاز را به سازندگان ایرانی داده‌ایم و در شرف تحویل موقعیت چاه‌ها برای آغاز حفاری هستیم.

به گفته منوچهری، اویک تاکنون ۶ دکل حفاری برای فعالیت در این دو مخزن تجهیز کرده است.

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) آغاز به کار کرده است و ۱۴ اردیبهشت به کار خود پایان می‌دهد.

کد خبر 288782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =