پژوهشگاه صنعت نفت برای حضور در پروژه‌های برون‌مرزی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

قرارداد نهایی مهندسی پایه واحد تقطیر در خلأ پسماند اتمسفریک و واحد هوادهی قیر به ارزش یک میلیارد تومان بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت شکوه صنعت اسپادان امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، جعفر توفیقی صبح امروز (جمعه، 13 اردیبهشت‌ماه) در حاشیه امضای این قرارداد با بیان اینکه پژوهشگاه صنعت نفت یک مرکز علمی و تحقیقاتی پیشرو صنعت نفت در منطقه خاورمیانه به‌شمار می‌آید، گفت: این مرکز برنامه دارد افزون بر تامین نیاز داخلی صنعت نفت در پروژه‌های برون‌مرزی نیز فعالیت داشته باشد.

وی همکاری با شرکت‌های فعال در پروژه‌های برون‌مرزی را یکی از محورهای کاری پژوهشگاه صنعت نفت دانست و عنوان کرد: امیدواریم همکاری با شرکت شکوه صنعت اسپادان در یکی از پالایشگاه‌های کشورهای همسایه آغاز خوبی برای توسعه فعالیت‌های برون‌مرزی باشد.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت گفت: پژوهشگاه صنعت نفت با تکیه بر سرمایه انسانی خود تلاش می‌کند با رعایت کمیت و کیفیت و زمان مقرر به تکلیف خود در قراردادهای داخلی و خارجی عمل کند.

بر اساس این گزارش، در این آیین محمود فرهنگ، مدیرعامل شرکت شکوه صنعت اسپادان با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات خوب پژوهشگاه نفت گفت: این شرکت امیدوار است بتواند از توان پژوهشگاه برای پیشبرد پژوهش‌های برون‌مرزی خود استفاده کند.

کد خبر 288866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =