سال ۹۷؛ سال سبز شدن استان همدان در زمینه گازرسانی

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گازرسانی حداکثری به صنایع استان به‌منظور جایگزینی سوخت‌های فسیلی و حفظ محیط زیست، همچنین خدمت‌رسانی با کیفیت‌تر و بیشتر به مردم را از برنامه‌ها و چشم‌انداز این شرکت برای سال ۹۸ عنوان کرد.

به گزارش شانا به نقل از  شرکت ملی گاز ایران، عبدالله فیاض در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: ماموریت شرکت گاز استان همدان در راستای گازرسانی و بهره برداری از تاسیسات اجرا شده به منظور خدمات‌رسانی به مشترکان خانگی، عمومی، صنعتی و  ایجاد آسایش و رفاه نسبی با مدیریت مصرف سوخت‌های میان تقطیر مشترکان است.

وی ادامه داد: در این راستا، شرکت گاز استان همدان به بیش از ۹۹ درصد اهداف خود در مناطق شهری و روستایی رسیده و عنوان نخستین استان سبز در سال ۱۳۹۷ در بخش گازرسانی را به خود اختصاص داده است.

فیاض با بیان اینکه در همین زمان، شرکت گاز همدان در خصوص گازرسانی به روستاها نیز به تعداد اشتراک ۶۰۲ هزار مشترک در خصوص روستاهای بالای ۲۰ خانوار دست یافته، افزود: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی استان همدان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و از ۴۴ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی نیز ۴۲ جایگاه فعال است، ضمن اینکه چهار نیروگاه در استان از سوخت پاک گاز طبیعی استفاده می کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تصریح کرد: از برنامه‌های آینده شرکت، می توان به گازرسانی به ۴۹ روستای زیر ۲۰ خانوار اشاره کرد که در صورت تامین اعتبار، نسبت به گازرسانی آنها اقدام خواهد شد.

به گفته فیاض،  سال گذشته بیش از ۴ هزار انشعاب نصب و ۱۴۹ کیلومتر شبکه در سطح استان اجرا شده است، ضمن اینکه مشترکان همدانی سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان همچنین به انجام فعالیت‌های شرکت در راستای مسؤلیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: این شرکت در راستای مسئولیت و همچنین برنامه ششم توسعه بند (ز) ماده ۳۸، رویکرد محیط زیست را در چارچوب یک برنامه راهبردی در دستور کار قرار داده است.

ی در پایان، و هدف از استقرار مدیریت محیط زیست در این شرکت را ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان و ارباب رجوع بر محور کاهش هزینه‌های جاری و عمومی از یک سو و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی  ازسوی دیگر عنوان کرد.

کد خبر 288884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =