ایدرو اویل رتبه برتر طرح جامع توسعه میدان سوسنگرد را کسب کرد

مدیرعامل ایدرو اویل از کسب رتبه برتر طرح جامع توسعه (MDP ) توسط این شرکت در انجام مطالعات توسعه میدان نفتی سوسنگرد خبر داد.

مهدی داودآبادی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع نفت و گاز گسترش ایرانیان (ایدرو اویل) در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به خبرنگار شانا گفت: این شرکت زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) است و در پروژه‌های الگوی جدید قراردادهای نفتی که از طرف وزارت نفت تعریف شده، در بخش بالادستی صنایع نفت و گاز همکاری دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو سال از ثبت شرکت ما می‌گذرد، افزود: این شرکت موفق شده است برای آماده‌سازی طرح مطالعات جامع توسعه میدان نفتی سوسنگرد با شرکت ملی نفت ایران تفاهم‌نامه امضا کند که در نهایت شرکت توسعه صنایع نفت و گاز گسترش ایرانیان (ایدرو اویل) موفق به کسب رتبه برتر در انجام مطالعات توسعه میدان نفتی سوسنگرد شد.

داودآبادی در ادامه از آغاز فعالیت‌های شرکت ایدرو اویل برای ورود به بازارهای بین‌المللی با همکاری شریک خارجی خود خبر داد که می‌تواند در شرایط کنونی گام مهمی در توسعه فعالیت‌های شرکت‌های نفتی ایران در بازارهای برون‌مرزی حوزه نفت و گاز باشد.

مدیرعامل ایدرو اویل گفت: این شرکت در بعضی از مناقصه‌ها از جمله مناقصه‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و میدان‌های نفتی مناطق مرکزی شرکت کرده است.

وی با اشاره به اینکه پیشنهادهای همکاری ما با شرکت‌ها از طرف وزارت نفت به لحاظ فنی امتیاز برتر را کسب کرده است، عنوان کرد: برای آغاز مذاکرات قراردادی با شرکت‌ها نیازمند ابلاغ وزارت نفت هستیم تا کار اجرایی شود.

داودآبادی به موضوع تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: ما همیشه با چالش تحریم روبه‌رو بوده‌ایم، کار ممکن است سخت شود، اما راه‌های مختلف را برای همکاری با شریکان خود پیدا خواهیم کرد، البته این نمایشگاه نیز زمینه‌ای برای توسعه صنعت نفت است.

مدیرعامل ایدرو اویل به نقش شرکت های ایرانی فعال در حوزه نفت و گاز در افزایش درآمدهای ارزی کشور اشاره کرد و افزود: بدون شک توسعه شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی به افزایش توان بخش بالادستی نفت منجر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قراردادهای جدید نفتی رونق خوبی در صنعت نفت ایجاد خواهد کرد، گفت: حضور شرکت‌های نفتی در نمایشگاه بین‌المللی و ارتباط شرکت‌های داخلی و خارجی زمینه توسعه و رشد صنعت نفت را در پی خواهد داشت.

کد خبر 288905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =