کتاب «مثلث انرژی» در نمایشگاه نفت بیست و چهارم رونمایی شد

آیین رونمایی از کتاب مثلث انرژی؛ مروری بر تاریخ شفاهی ۲۰ ساله شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‎‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی، کتاب «مثلث انرژی» با حضور رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی و محمد ناصری، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با بیان اینکه کتاب مثلث انرژی، مستندسازی تجربه‌های مدیران، رؤسا و کارشناسان و وقایع شرکت نفت مرکزی از ابتدای تاسیس تاکنون است، اظهار کرد: این کتاب که به همت روابط عمومی این شرکت تدوین و چاپ شده، هدیه‌ای است به مجموعه صنعت نفت و آیندگان که امیدواریم ثمربخش واقع شود.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز ضمن قدردانی از این اقدام ارزنده مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی، گفت: تجربه، معلم بزرگواری است که اول امتحان می‌گیرد و بعد درس می‌دهد.

ناصری افزود: مستندسازی حاصل تجربه‌های مدیرانی است که در جریان کار به صورت عملیاتی با اتفاق‌هایی روبه‌رو شده‌اند که در هیچ دانشگاهی تدریس نمی‌شود.

وی ادامه داد: مستندسازی تجربه‌ها می‌تواند حاصل تلاش و تجربه گذشتگان را در کمترین زمان به نسل آینده منتقل و از بسیاری از اتفاق‌های ناگواری که در گذشته افتاده، در زمان حال جلوگیری کند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به فعالان حوزه روابط عمومی توصیه کرد که مستندسازی تجربه‌ها را جدی بگیرند و گفت: اگر اکنون کشورها و شرکت‌ها به جایی رسیده‌اند در بهره‌گیری از تجربه‌های گذشتگان و استفاده از دانش روزآمد بوده است، امید است که تجربه‌های گذشته در پستوی تاریخ فراموش نشود.

کد خبر 288947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =