ظرفیت مازاد 50 درصدی برای پذیرش مشتری در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ظرفیت مازاد 50 درصدی برای پذیرش مشتری در جایگاه های CNG خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، شهرام رضایی در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هم‌اکنون جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی در همه نقاط کشور توسعه یافته‌اند و 50 درصد ظرفیت مازاد برای پذیرش مشتری در این بخش نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌حل‌های موثر برای تنوع بخشی به سبد سوخت خودروها، استفاده بیشتر از سوخت پاک سی‌ان‌جی است، افزود: عمده چالش‌های این صنعت در کشور، تولیدنشدن خودروهایی با پیمایش بالا، تولید نشدن خودروهای پایه گازسوز استاندارد که ظرفیت حجم زیادی به باک اختصاص نیابد، نبود قیمت قابل مقایسه و رقابتی در مقایسه با دیگر سوخت‌هاست که البته وزارت نفت در این زمینه مسوولیت خود را انجام داده است.

به گفته این مقام مسئول، توجه به موضوع بهینه‌سازی مصرف سوخت و تنوع بخشی به سبد سوخت برای برنامه‌ریزی‌های کلان دستگاه‌ها، لازمه حرکت در مسیر صحیح توزیع سوخت و توسعه است که البته هم‌اکنون سازمان حفاظت محیط زیست، شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و پژوهشگاه صنعت نفت در این زمینه کار می‌کنند.

کد خبر 288954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =