پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه آزاد تبریز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه آزاد تبریز برای همکاری‌های فناورانه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت امروز (شنبه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه) در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با داشگاه آزاد تبریز با اعلام اینکه دانشگاه آزاد تبریز در سال‌های گذشته از نظر کمی و کیفی توسعه زیادی داشته و گام‌های بلندی در مسیر همکاری با صنعت برداشته است، گفت: این دانشگاه درصدد است مرکز نوآوری داشته باشد و از این طریق ارتباطات خود را با بخش‌های صنعتی بیشتر کند.

وی ادامه داد: تلاش دانشگاه برای ایجاد ارتباط با بخش‌های صنعت، فرصت مغتنمی را برای پژوهشگاه فراهم خواهد ساخت تا پروژه‌هایی را به اشتراک گذاشته و در زمینه تربیت دانشجو هم همکاری داشته باشیم، ضمن اینکه ما با دانشجویان ارشد و دکترای دیگر دانشگاه‌ها در حوزه صنعت همکاری خواهیم کرد و از به اشتراک گذاشتن رساله‌های آنها استقبال خواهیم کرد.

توفیقی با بیان این‌که دانشگاه تبریز در رشته‌های مختلفی فعالیت دارد و می‌تواند ارتباط خوب و کاربردی با ما در ارتباط با صنعت داشته باشد، گفت: در روزهای آینده نشست‌های مشترکی را برای اجرایی کردن این تفاهم‌نامه خواهیم داشت.

در ادامه عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه تبریز نیز در این مراسم با اشاره به ۲۰ هزار دانشجوی این دانشگاه که ۵ هزار نفر آنها در حوزه تحصیلات تکمیلی مشغول تحصیل هستند، گفت: دانشگاه آزاد تبریز ۱۳۰ آزمایشگاه و کارگاه و پنج مرکز تحقیقاتی و ۵۰۰ نفر عضو هیئت علمی دارد که می‌توانند در خدمت صنعت نفت باشند. امیدواریم کمکی برای صنعت باشیم و ارتباط خوبی بین صنعت و دانشگاه برقرار کنیم.

کد خبر 288973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =