نمایشگاه نفت ارتباط سازنده‌ای میان فعالان صنعت نفت برقرار می‌کند

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه بین‌المللی نفت پل ارتباطی سازنده‌ای میان سازندگان و فعالان صنعت نفت است.

اسدالله قره‌خانی در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت به خبرنگار شانا گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان تجهیزات نفتی فرصت می‌یابند تا در یک مکان متمرکز و زمان مشخص کالاها، خلاقیت، ابتکار و نوآوری‌های خود را با کمترین هزینه در معرض دید صاحبان صنایع ایرانی و خارجی قرار دهند.

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی نفت پل ارتباطی سازنده‌ای میان تولیدکنندگان و فعالان صنعت نفت است، پروژه‌هایی که در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی اجرا می‌شود مستلزم قطعات مختلفی است و تنها یک یا دو واحدی تولید قادر به رفع نیازهای صاحبان صنایع نیستند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: حضور شرکت‌ها و صاحبان صنایع و تجهیزات صنعت نفت و گاز در این نمایشگاه فرصتی است که ارتباط لازم بین تولیدکنندگان و خریداران ایجاد می‌شود و امکان جایگزینی قطعه‌ای با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر پیدا می‌شود.

قره‌خانی عنوان کرد: وزارت نفت و شرکت‌های وابسته در فضایی متمرکز با مدیران و نمایندگانی از شرکت‌های ایرانی و خارجی مذاکره می‌کنند و به نتایجی دست می‌یابند و این موضوع می‌تواند تحولاتی را برای آینده کشور رقم بزند.

کد خبر 288978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =