جاده ورودی کوی علی‌آباد اهواز  به همت مناطق نفت‌خیز جنوب ساماندهی می‌شود

عملیات اجرایی تعریض و بهسازی جاده ورودی کوی علی‌آباد (بروال)، در محدوده منطقه 3 شهری اهواز که طبق مصوبه شورای تامین استان خوزستان به شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب واگذار شده بود با نظارت معاونت طرح‌های راه و ساختمان این شرکت و از سوی شهرداری اهواز آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شاپور حاتم‌پور، مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این باره گفت: جاده موجود که تک باند، با طول هزار و ۶۰۰ و عرض ۷ متر است، از نقاط حادثه‌خیز منطقه به شمار می‌آید و با اجرای این طرح عرض آن به دو باند ۱۱ متری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه شامل نخاله‌برداری، خاک‌ریزی، آسفالت و ... است، افزود: در طول این جاده، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی به عرض سه متر و احداث بلوار وسط در برنامه گنجانده شده است.

وی به هزینه ۲ میلیارد تومانی این پروژه که به‌صورت مساوی از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و ملی حفاری تامین می‌شود اشاره و ابراز امیدواری کرد که پس از تکمیل این پروژه، ضمن تسهیل تردد به تاسیسات نفتی و مناطق مسکونی همجوار این جاده، از بروز حوادث رانندگی در این مسیر تا حد زیادی کاسته شود.

کد خبر 289187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =