واحد قیرسازی پالایشگاه تبریز آلایندگی ندارد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: واحد قیرسازی پالایشگاه تبریز به هیچ عنوان آلایندگی ندارد و یکی از واحدهای تکمیلی این پالایشگاه نیز همسو با تکمیل زنجیره تامین، توزیع و محصولات راه‌اندازی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت تبریز، غلامرضا باقری دیزج گفت: این واحد یکی از راهکارهای جایگزین برای مقابله با طرح‌های تحریمی بوده و با توجه به اینکه جایگزین تولید نفت کوره است، طرحی زیست محیطی نیز به شمار می‌آید.

وی افزود: این واحد با رعایت کامل اصول و قوانین و پس از انجام کنترل‌ها و بازدیدهای کارشناسی لازم مجوزهای قانونی را از مراجع ذی‌صلاح استانی و کشوری دریافت کرده و به هیچ عنوان آلایندگی ندارد و همه مطالب ارائه شده درباره آلایندگی این واحد غیرواقعی و غیرکارشناسی است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز با اشاره به اینکه واحد قیرسازی پالایشگاه تبریز توجیه زیست محیطی، امنیتی، فنی و اقتصادی دارد، تصریح کرد: پالایشگاه تبریز با تولید چند محصول راهبردی و با ارزش افزوده، اعم از بنزین و گازوئیل یورو ۵ و سوخت هواپیما، در چنین شرایطی نباید متهم به آلایندگی شود.

باقری دیزج عنوان کرد: این شرکت برای دو سال پیاپی رتبه نخست زیست محیطی را در میان پالایشگاه‌های کشور به دست آورده که گواه بر اهتمام جدی و واقعی این شرکت در صیانت از محیط زیست و حرکت در مسیر توسعه پایدار است.

کد خبر 289244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =