وزیر نفت به پرسش‌های نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس پاسخ داد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نفت با حضور در کمیسیون انرژی مجلس به پرسش‌های تعدادی از نمایندگان پاسخ داد و مقرر شد ادامه پرسش‌ها در نشست‌های بعدی پیگیری شود.

اسدالله قره‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به نشست عصر دیروز (دوشنبه، ۳۰ اردیبهشت‌ماه) کمیسیون انرژی مجلس با حضور بیژن زنگنه اظهار کرد: وزیر نفت در این نشست به پرسش تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ داد که یکی از آنها ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی در مناطق نفت‌خیز کشور توسط وزارت نفت بود.

وی افزود: وزیر نفت در این نشست تاکید کرد وزارت نفت به لحاظ قانونی می‌تواند تا حدودی برای ایجاد امکانات رفاهی و ورزشی در مناطق نفت‌خیز هزینه کند، اما درخواست‌ها در این باره افزایش یافته، از رو این ممکن است این وزارتخانه نتواند پاسخگوی همه درخواست‌ها باشد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر نفت در نشست کمیسیون انرژی مجلس برخی هزینه‌های انجام شده از سوی این وزارتخانه برای ایجاد امکانات رفاهی در مناطق نفت‌خیز را عنوان کرد، گفت: در این نشست مقرر شد تصمیم‌گیری درباره این پرسش به توضیح‌های تکمیلی وزارت نفت موکول شود.

قره‌خانی با بیان اینکه یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز درباره وضع زیست‌ محیطی منطقه عسلویه از وزیر نفت پرسشی داشت، افزود: زنگنه در این باره نیز توضیحاتی ارائه کرد، اما بررسی این موضوع به نشست‌های بعدی این کمیسیون موکول شد.

کد خبر 289249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =