نشست شورای راهبری طرح توسعه فناوری‌های ژئوشیمیایی اکتشافی برگزار شد

دومین نشست شورای راهبری طرح پژوهشی «توسعه فناوری‌های نوین ژئوشیمیایی اکتشافی با تاکید بر الگوسازی حوضه‌های رسوبی در ناحیه دزفول شمالی» برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از مدیریت پژوهش ‌و فناوری شرکت ملی نفت ایران، در این نشست، آخرین اقدام‌های انجام‌شده درباره خروجی‌های حاصل از فعالیت‌های بسته نخست و نقشه راه فناوری ارائه‌شده بررسی شد و اعضای کمیته راهبری و کمیته تخصصی گزارش‌ خروجی‌های بسته نخست را تایید کردند.

در پایان این نشست، مقرر شد به‌منظور دستیابی به فناوری نو ژئوشیمیائی اکتشافی، پیشنهادهای ارائه شده برای ادامه طرح در سال‌های آینده با تاکید بر الگوسازی هیدروکربنی حوضه رسوبی (در قالب پروژه‌های تحقیقاتی) ادامه یابد.

بر اساس این گزارش، اسفند ماه سال ۹۶ شرکت ملی نفت ایران با امضای قرارداد همکاری با پنج دانشگاه کشور، توسعه زیرساخت‌های علمی و فناوری در کشف منابع هیدروکربوری را در دستور کار قرار داد؛ قراردادهایی که براساس اعلام مدیریت پژوهش و فناوری و همچنین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، طبق برنامه در حال پیشرفت است.

قرارداد توسعه فناوری‌های نوین ژئوشیمیایی اکتشافی با تاکید بر الگوسازی حوضه‌های رسوبی در ناحیه دزفول شمالی بین مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و دانشگاه شهید بهشتی امضا شده است.

کد خبر 289316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =