ارسال  ۶۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل‌زده خوزستان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان از ارسال ۶۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد و گفت: در آستانه عید سعید فطر محموله کمک‌های اهدایی کارکنان شرکت نفت‌وگاز کارون برای توزیع در بین سیل‌زدگان خوزستانی، تحویل هلال احمر خوزستان شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، عباس ممبینی با بیان اینکه این مرسوله دومین مرحله از کمک‌های کارکنان مناطق نفت‌خیزجنوب به سیل‌زدگان خوزستانی است، افزود: برنج، خرما، رب گوجه، تن ماهی، کنسرو، قند، شکر و چای از مهم‌ترین اقلام ارسالی به مناطق سیل‌زده است.

وی اظهار کرد: این اقلام به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از سوی کارکنان شرکت نفت‌وگاز کارون تهیه و از سوی بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان بسته‌بندی شد و برای تحویل به سیل‌زدگان در اختیار هلال احمر قرار  گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بسته‌های غذایی در مناطق بخش مرکزی اهواز از جمله الهایی، باوی و کارون توزیع خواهد شد.

ممبینی تصریح کرد: سومین محوله کمک‌های اهدایی از سوی کارکنان شرکت نفت‌وگاز مسجدسلیمان نیز در نیمه دوم خردادماه تهیه و بین سیل‌زدگان خوزستانی توزریع می‌شود.

کد خبر 289431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =