تغییرات سبب بالندگی در مدیریت‌ها می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دو سال گذشته مطلوب و این شرکت سربلند بوده است، اما ایجاد تغییرات می‌تواند به رشد و تعالی آن کمک کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، علیرضا صادق‌آبادی پیش از ظهر امروز (دوشنبه، ۱۳ خردادماه) در مراسم تکریم سید محمدرضا موسوی‌خواه، مدیرعامل پیشین و معارفه امیر وکیل‌زاده، مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی  ایران اظهار کرد: تغییرات و نو شدن سبب رشد فرد و سازمان می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار است نقاط قوت موجود حفظ و به سمت تعالی نیز گام برداشته شود، تصریح کرد: تصمیم بر این شد که یک نفر از بدنه شرکت  ملی پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان مدیرعامل انتخاب شود.

معاون وزیر نفت در امور  پالایش و پخش افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پنجره صنعت نفت رو به تمام آحاد جامعه است؛ جامعه‌ای که در آن از صاحبان خودروهای شخصی تا صنایع مختلف گیرنده خدمات هستند و این حجم همکاری در کمتر شرکتی وجود دارد.

صادق‌آبادی به اتفاق‌های دو سال گذشته از سوخت‌رسانی در بلایای طبیعی تا کمبود نقدینگی و دیگر مشکلات اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که با وجود همه این شرایط، سربلند بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه آقای موسوی‌خواه نیز در سمت جدید می‌تواند با فکر باز برای ادامه فعالیت‌ها برنامه‌ریزی کند، تاکید کرد: وی بدون‌شک می‌تواند در جلوگیری از قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه موثر عمل کند.

همیشه سرباز شرکت ملی پالایش و پخش باقی می‌مانم

موسوی‌خواه نیز در ادامه گفت: بنده تاکنون حافظ منافع شرکت بوده‌ام و بعد از این نیز سرباز نظام و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی باقی خواهم ماند.

وی با اشاره به اینکه همه ما اعضای یک خانواده هستیم، تصریح کرد: کارکنان شرکت باید مشکلات را با همکاری یکدیگر و درون سازمان حل و فصل کنند تا دستاویزی برای دشمنان ایجاد نشود.

مدیرعامل پیشین شرکت ملی پخش فرآوره‌های نفتی ایران با بیان اینکه بزرگ‌ترین عبادت نزد خدا خدمت به خلق خداست، ادامه داد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران می‌تواند ادعا کند که به همه آحاد جامعه فارغ از هرگونه تبعیضی خدمات‌رسانی کرده است.

اجرای برنامه‌های شرکت ملی پخش به جد پیگیری می‌شود

در همین حال، وکیل‌زاده نیز با قدردانی از مدیرعامل پیشین گفت: از سال ۶۸ و بدو استخدام در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران فعالیت داشته‌ام و از اینکه در مدت ۳۰ سال نقش هرچند کوچکی در خدمات‌رسانی به هموطنانم داشته‌ام، خوشحال و خدا را شاکرم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های شرکت باید با قوت دنبال و اجرایی شود، تصریح کرد: تغییر در نظام همکاری با جایگاه‌های عرضه سوخخت که هم‌اکنون نیز بخشی از آن اجرا شده، کاهش تصدی‌گری شرکت، تجمیع سامانه‌ها، همکاری بیشتر با بورس انرژی، تکمیل برنامه واکاوی که ‌هم‌اکنون بخشی از آن (کشف تخلفات) انجام شده، ادامه بازدیدهای هیئت مدیره از مناطق شرکت، سیستمی شدن استفاده از کارت سوخت‌ها و ...، بخشی از برنامه‌های در حال اجرای شرکت است.

کد خبر 289454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =