تداوم مشارکت ملی حفاری در رفع مشکلات مناطق سیل‌زده

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: روند همیاری و کمک‌های این شرکت تا رفع کامل مشکل هموطنان آسیب‌دیده از سیلاب امسال در خوزستان ادامه خواهد یافت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی دیروز (یکشنبه، ۱۹ خردادماه) در بازدید از محل بسته‌بندی و دپو اقلام خوراکی در نظر گرفته شده برای مناطق سیل‌زده افزود: شرکت ملی حفاری به منظور ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی، نهایت توان خود را به کار گرفت تا در زمینه کاهش تبعات ناشی از حادثه سیل نقش موثر ایفا کند.

وی اظهار کرد: همراهی و همگامی شرکت ملی حفاری ایران همسو با دستگاه‌های اجرایی، نهادها، ارگان‌ها، سازمان‌های امدادی و شرکت‌های تابع چهار شرکت اصلی وزارت در چارچوب وظایف تعریف شده از سوی ستاد بحران استان خوزستان آغاز شد و همچنان در برخی مناطق  استان که هنوز درگیر این مشکل است، استمرار دارد.

موسوی به مشارکت نزدیک به ۷۰۰ نفر از کارکنان عملیاتی، پشتیبانی، خدمات و دیگر بخش‌های شرکت در این زمینه و به‌کارگیری افزون بر ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین، امدادی و تجهیزات ضروری از جمله پمپ‌های پرفشار اشاره کرد و گفت: تلاش مجموعه‌های اجرایی و امدادی کاری جهادی را رقم زد که نقش مهمی در تقویت، ایجاد سیل‌بندها و کاهش تبعات روان آب‌ها و همچنین یاری دادن به ساکنان روستاها و مناطق شهری در معرض سیلاب بر جا گذاشت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به تامین یک هزار بسته اقلام خوراکی مورد نیاز هم‌استانی‌ها که در کمپ‌ها به سر می‌برند، اشاره کرد و افزود: با توجه به توصیه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، همیاری شرکت ملی حفاری در این رابطه استمرار دارد.

موسوی تصریح کرد: کارکنان شرکت ملی حفاری به موازات انجام وظایف سازمانی خود، در حادثه افزایش دبی آب رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب همکاری داشتند و کمک‌ها به مناطق سیل‌زده تا رفع نیازهای ضروری استمرار خواهد داشت.

کد خبر 289509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =