عملکرد قابل قبول وزارت نفت باوجود تحریم‌های خارجی و تخریب‌های داخلی

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزارت نفت باوجود تحریم‌های خارجی و تخریب‌های داخلی قابل قبول است، اما برخی تنها به دنبال ایجاد چالش هستند.

علی گلمرادی، نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه در شرایط ویژه کنونی وزارت نفت عملکرد قابل قبولی دارد، گفت: انتقاد و سوال حق قانونی نمایندگان مجلس است، اما تخریب و فشار کار را برای هر وزیری سخت خواهد کرد.

وی افزود: معتقدم عملکرد وزارت نفت باوجود تحریم‌های خارجی و تخریب‌های داخلی قابل قبول است، اما برخی به دنبال ایجاد چالش هستند که نه‌تنها مشکلی را برطرف نمی‌کند، بلکه بر مشکلات نیز می‌افزاید.

در شرایط جنگ اقتصادی فضا را برای ابتکار عمل مسئولان ناامن نکنیم

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید با همکاری یکدیگر نواقص را برطرف کنیم. نباید با تخریب و ایجاد هجمه‌های غیرمنطقی و در شرایط جنگ اقتصادی، فضا را برای ابتکار عمل مسئولان محدود و ناامن کنیم. با همگرایی و همدلی از این وضع عبور خواهیم کرد.

گلمرادی در ادامه با بیان اینکه وزارت نفت در چند سال اخیر در بخش عمل به مسئولیت‌های اجتماعی به‌ویژه در مناطق نفت‌خیز جنوب کشور فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است، عنوان کرد: مدت‌ها بحث مسئولیت‌های اجتماعی به فراموشی سپرده شده بود و نوعی بی‌تفاوتی نسبت به آن احساس می‌شد، اما در چند سال اخیر به دلیل توجه آقای زنگنه به این موضوع اتفاق‌های خوبی در این بخش افتاده است.

کد خبر 289551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =