بهره‌مندی 100 درصدی جمعیت شهری استان تهران از نعمت گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ضریب نفوذ 100 درصدی گازرسانی برای جمعیت شهری این استان خبر داد و گفت: گازرسانی روستایی استان تهران نیز تا پایان سال 99 پایان می‌یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد دارابی با اعلام این خبر گفت: گازرسانی به شهرها و روستاها به‌طور هم‌زمان در دستور کار شرکت‌های گاز استانی قرار دارد که بر این اساس گازرسانی شهری استان تهران به پایان رسیده  است و هم‌اکنون 41 روستا در استان تهران فاقد گاز طبیعی هستند که گازرسانی به این روستاها تا پایان سال 99 انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: سیاست شرکت گاز استان تهران بر این است که گاز طبیعی جایگزین سوخت‌های فسیلی شود تا گام موثری برای حفظ محیط زیست برداشته شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با اشاره به بالا بودن آمار آسیب‌های جانی و مالی مرتبط با گاز در کشور، اظهار کرد: مسائل ایمنی باید به‌طور مستمر پایش شوند تا شاهد اتفاق‌های ناخوشایند و آسیب‌های جانی و مالی ناشی از ناآگاهی و بی احتیاطی نباشیم.

دارابی، از اهالی روستاهای بهره‌مند از گاز خواست پس از نصب علمک گاز با مراجعه به اداره گاز منطقه، برگه معرفی‌نامه به سازمان نظام مهندسی را دریافت کنند تا طبق روال پس از مراجعه به سازمان نظام مهندسی و مشخص شدن مجری، عملیات لوله کشی گاز انجام شود.

وی از مصرف‌کنندگان گاز طبیعی خواست در مصرف این نعمت خدادادی صرفه‌جویی کنند.

کد خبر 289962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =