پروژه‌های عظیم گازرسانی از اقدام‌های بسیار ارزنده وزارت نفت است

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت نفت در بخش گازرسانی از جمله گازرسانی به روستاهای دور افتاده کشور، کارنامه درخشانی دارد، گفت: پروژه‌های عظیم گازرسانی از اقدام‌های بسیار ارزنده وزارت نفت است.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه گازرسانی روستایی در مناطق شمالی کشور سبب کاهش مهاجرت روستاییان به شهرهای بزرگ شده است، گفت: بدون شک اگر اقدام‌های مهم وزارت نفت در بخش گازرسانی روستایی نبود، کشور با مشکل کاهش جمعیت روستاها روبه‌رو می‌شد.

وی کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، عدم قطع درختان و کاهش مصرف سوخت مازوت را از دیگر آثار مثبت گازرسانی به روستاهای کشور دانست و افزود: تلاش‌های بسیاری در حوزه نفت و گاز کشور انجام شده است، متاسفانه برخی در برابر چنین طرح‌های عظیمی چشمان خود را بسته و یا بی‌انصافی‌هایی انجام می‌دهند که در شرایط کنونی منطقی نیست.

سیده حمیده زرآبادی، نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه خوشبختانه هم اکنون با اقدام‌های وزارت نفت در بخش گازرسانی، درصد بهره‌مندی خانوارها از گاز طبیعی در این استان به طور محسوسی افزایش یافته است، گفت: از آنجا که استان قزوین جزو استان‌های سردسیر کشور است، گازرسانی به بخش‌های باقیمانده این استان باید با شتاب بیشتری انجام شود.

زنگنه را مرد روزهای سخت می‌دانم

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی و جنگ اقتصادی که نفت، نوک پیکان حملات دشمن قرار دارد، وزیری همچون زنگنه که ایستاده و کار می‌کند را مرد روزهای سخت می‌دانم.

کد خبر 289966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =