اهتمام بهداشت و درمان نفت برای ارائه خدمات شایسته‌ در بیمارستان اهواز

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به گسترش خدمات در بیمارستان نفت اهواز گفت: تلاش کردیم در پنج سال گذشته شرایط برای ارائه خدمات شایسته‌تر در بیمارستان فوق تخصصی نفت اهواز فراهم شود و در این راستا اقدام‌های موثری نیز انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، حبیب‌الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در آئین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز که روز یکشنبه (۲۶ خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش در عرصه‌های مختلف به‌ویژه درباره فعالیت‌های مرتبط با پیشگیری و سلامت خانواده کارنامه مثبتی از خود به جای گذاشته است.

وی گفت:‌ بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به لحاظ جمعیت طبی و هم از نظر موقعیت جغرافیایی راهبردی‌ترین منطقه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت است، بنابراین بیشترین توجه ما به این منطقه است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خرید تجهیزات پیشرفته از جمله ام‌آرآی، سی‌تی اسکن، آنژیوگرافی، رادیولوژی و بازسازی و نوسازی بخش‌های مختلف بیمارستان نفت اهواز را از جمله این اقدام‌ها برشمرد.

این مقام مسئول با اشاره به این‌که بخش‌هایی از این بیمارستان نیاز به نوسازی دارد، تصریح کرد:‌ راه‌اندازی بخش فوق تخصصی الکتروفیزیولوژی قلب و بازسازی پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس بیمارستان نفت اهواز از جمله برنامه‌های آینده این سازمان است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با اشاره به سوابق بهرام دهقان، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت:‌ وی از افراد صدیق، پرتلاش و زحمتکش است که امیدواریم مسیری را که دکتر کلانتری ایجاد کرده ادامه دهد.

انتظار کارکنان، افزایش تجهیزات و امکانات بیمارستان نفت اهواز است

در ادامه این آئین، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، با قدردانی از کادر بهداشت و درمان صنعت نفت در خدمات‌رسانی به کارکنان و خانواده‌های آنان گفت: انتظار مجموعه صنعت نفت این است که امکانات و تجهیزات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به‌ویژه استان خوزستان و اهواز ارتقا یابد تا اعزام بیماران به تهران کمتر شود.

وی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا شرایطی فراهم شود که کارکنان مناطق عملیاتی نسبت به درمان خود و خانواده اطمینان حاصل کنند و فرآیند نوبت‌دهی و درمان طولانی نشود.

همچنین ایرج نظری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هم در این آیین با اشاره به این‌که همکاری خوبی بین این دانشگاه و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز وجود دارد، گفت:‌ بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در زمینه پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر خدمات شایسته ای ارائه می‌دهد.

وی افزود:‌ خوزستان جزو استان‌هایی با بیشترین آمار بیماران نارسایی کلیه است که باید بخش دیالیز بیماران کلیوی در بیمارستان نفت اهواز راه‌اندازی شود.

کد خبر 289996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =