ضرورت نگاه تخصصی به مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام گفت: نگاه تخصصی به حوزه مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی در شرایط کنونی بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی بندرامام، چهارمین دوره از نشست‌های تخصصی فرماندهان حادثه شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر با حضور سیدامید شهیدی‌نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، حمیدرضا رستمی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام، فرماندهان حادثه شرکت‌های پتروشیمی منطقه و جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سازمان پدافند غیرعامل کشور، دیروز (۲۷ خردادماه) در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

حمیدرضا رستمی، مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای این شرکت در حوزه مدیریت بحران، اظهار کرد: نگاه تخصصی به حوزه مدیریت بحران در شرایط کنونی بسیار مهم و ضروری است و برگزاری اینگونه نشست‌ها و استمرار آن، باعث ارتقای سطح توانمندی شرکت‌ها و کارشناسان می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام افزود: فعالیت‌های صنعت پتروشیمی در حوزه مدیریت بحران تنها مربوط به این صنعت نیست و مسائل دیگری را هم در بردارد که باید خارج از صنعت پتروشیمی آنها را دنبال کنیم و اگر این حوزه را فراتر از صنعت پتروشیمی تعمیم دهیم، موفقیت بیشتری حاصل می‌شود.

سیدامید شهیدی‌نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در این جلسه با تاکید بر اثربخشی هماهنگی و همکاری سطوح بیرونی منطقه در فعالیت‌های درون منطقه‌ای گفت: شرکت‌های این منطقه باید در اجرای طرح توانمندسازی تمرکز کرده تا برنامه‌های امسال این طرح گسترده شامل پیاده‌سازی سیستم فرماندهی صحنه، تهیه طرح‌های پیش از رویداد و در نهایت اجرای رزمایش براساس آنها، با سرعت و دقت انجام شود.   

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی یادآور شد: انتظار داریم همه شرکت‌های منطقه موضوع پدافند غیرعامل را با جدیت دنبال کنند و این موضوع را در همه سطوح خود، به عنوان یکی از وظایف اصلی و همیشگی در اولویت قرار دهند.

کد خبر 290015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =