جذب بیش از ۶ هزار مشترک جدید گاز در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: در بهار امسال ۶۵ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری در استان گیلان اجرا و بیش از ۶ هزار مشترک جدید پذیرش شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسین اکبر با اعلام این خبر، گفت: شرکت گاز استان گیلان در سه ماه نخست امسال موفق به اجرای بیش از ۶۵ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری شده که بر اساس آن مجموع طول شبکه و خط تغذیه گاز در سطح استان به بیش از ۲۰ هزار و ۶۰۰ کیلومتر رسیده است.

وی تعداد انشعاب‌های نصب شده در مدت‌زمان یادشده را ۲ هزار و ۷۰۰ انشعاب اعلام کرد که با احتساب آن، مجموع انشعابات گاز در استان به ۵۸۴ هزار و ۶۰۰ عدد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به جذب ۶ هزار و ۲۰۰ مشترک جدید در بهار امسال اظهار کرد: هم‌اکنون ۹۸ درصد خانوارهای شهری و روستایی استان گیلان از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و با جذب این تعداد مشترک، مجموع مشترکان گاز در گیلان به یک میلیون و ۶۵ هزار مشترک رسیده است. همچنین ۳۴ واحد صنعتی و ۹۲۸ واحد تجاری نیز به شبکه گاز طبیعی متصل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۵ هزار و ۵۹۵ واحد صنعتی، ۷۵ هزار و ۱۳۸ واحد تجاری و ۹۶ جایگاه سی‌ان‌جی در استان گیلان از گاز طبیعی برخوردار هستند، میزان مصرف گاز استان در مدت‌زمان یادشده را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب اعلام کرد و ادامه داد: اجرای طرح‌هایی مانند پروژه قرائت و چاپ هم‌زمان صورتحساب، طرح سفیران انرژی، بهینه‌سازی مصرف سوخت گرمکن‌های ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان، سامانه مکانیزه رسیدگی به شکایات و پیاده‌سازی نرم‌افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز در جهت افزایش رضایتمندی مشترکان در کنار اجرای موفق گازرسانی در سراسر استان سبب شد تا شرکت گاز استان گیلان در سال ۹۷ موفقیت‌های بزرگی از جمله تندیس بلورین سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز، دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی، نشان زرین مسئولیت‌های اجتماعی، مقام دوم در زمینه صیانت از حقوق شهروندی و رتبه دوم سلامت اداری در میان شرکت‌های گاز استانی را کسب کند.

کد خبر 290086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =