برخی برای قانع نشدن از وزیر نفت به کمیسیون می‌آیند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مشاهده می‌شود که برخی نمایندگان در هر شرایطی از پاسخ‌های منطقی وزیر نفت قانع نمی‌شوند، از این رو به نظر می‌رسد این گونه رویکردها جنبه سیاسی دارد که هیچ کمکی نیز به صنعت نفت کشور نخواهد کرد.

جلال میرزایی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه برخی انتقادها از وزیر نفت رویکردی سیاسی دارد، گفت: بارها شاهد بودیم برخی نمایندگان مجلس که از وزیر نفت در باره موضوع‌های مختلف سوال داشتند و وزیر نیز توضیح‌های کاملی ارائه داده است و انتظار می‌رفت آنها از پاسخ‌های وی قانع شوند، اما اینگونه به نظر می‌رسد که آنها برای قانع نشدن به کمیسیون می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه چنین رویکردهای سیاسی کمکی به توسعه کشور و توسعه صنعت نفت نخواهد کرد، افزود: این حمایت یا صیانت از منافع کشور در حوزه نفت نیست. معتقدم در شرایط کنونی باید در این رویکردها بازنگری شود.

افرادی که خود را دلسوز نظام می‌دانند به اسم انتقاد کارشکنی نکنند

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زنگنه، با رویکردی عقلانی صنعت نفت را اداره می‌کند، تصریح کرد: انتظار از افرادی که خود را انقلابی‌تر، خودی‌تر و دلسوزتر به مسائل کشور می‌دانند این است که به اسم انتقاد، کارشکنی و تخریب نکنند و مسائل سیاسی و جناحی خود را به توسعه صنعت نفت گره نزنند.

زنگنه خالصانه و مخلصانه ایستاده است و کار می‌کند

سکینه الماسی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه با تلاش‌های وزارت نفت، انقلابی در بخش گازرسانی انجام شده است، گفت: زنگنه مرد روزهای سخت است؛ ایشان باوجود همه فشارهای داخلی و خارجی ایستاده و تحمل می‌کند و بدون تردید با کمک مجلس شورای اسلامی و دولت از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد.

کد خبر 290118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =