هجمه‌ها علیه وزیر نفت کاملا سیاسی و هدفمند است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر نفت در سخت‌ترین شرایط پس از پیروزی انقلاب اسلامی سکان‌دار وزارت نفت است، گفت: متاسفانه هجمه‌های اخیر به وزیر نفت کاملا سیاسی، هدف‌دار و هدفمند است.

عبدالحمید خدری، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با اشاره به اینکه امروز وزارت نفت در خط مقدم مقاومت در مقابل تحریم‌ها و تهاجم دشمن قرار دارد، گفت: در حالی که صنعت نفت ازسوی دشمنان خارجی مورد تحریم قرار گرفته است، برخی در داخل به‌صورت هدفمند هجمه‌های بی‌سابقه‌ای را به وزیر نفت آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید یک‌صدایی در داخل کشور از سوی مسئولان شنیده شود، افزود: اینگونه هجمه‌های داخلی به وزیر نفت منطقی نیست. امروز وزارت نفت نوک پیکان حملات دشمن و در خط مقدم مبارزه قرار دارد، از این رو همه مسئولان اعم از نمایندگان مجلس، قوه قضائیه، صداوسیما و ... باید از این وزارتخانه حمایت کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: وزیر نفت در سخت‌ترین شرایط پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حتی سخت‌تر از جنگ تحمیلی سکان‌دار وزارت نفت است. امروز زمان تسویه‌حساب سیاسی نیست. باید در کنار یکدیگر باشیم تا از این بحران‌ها عبور کنیم.

کد خبر 290310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =