تلاش معاونت نیروی انسانی شرکت ملی نفت برای رفع دغدغه‌های کارکنان مناطق عملیاتی

معاون آموزش بهبود منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران خواستار برقراری ارتباط مستقیم با کارکنان مناطق عملیاتی به‌منظور رفع دغدغه‌های آنان شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، محمدرضا میرفخرایی در چهل‌وپنجمین نشست مشترک اداره‌های برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه که روز چهارشنبه (پنجم تیرماه) با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های تابعه در محل طرح توسعه میدان نفتی یادآوران واقع در منطقه عملیاتی غرب کارون و به میزبانی شرکت متن برگزار شد، گفت: خدمتگزاری به کارکنان مناطق عملیاتی از دغدغه‌های اداره‌های برنامه‌ریزی نیروی انسانی به‌شمار می‌آید.

وی اظهار کرد: از روسای برنامه‌ریزی نیروی انسانی و کارشناسان این حوزه انتظار می‌رود به‌طور منظم از مناطق عملیاتی بازدیدهای میدانی داشته باشند و با کارکنان ارتباط مستقیم برقرار کنند، همچنین پای درد و دل آنان از پایین‌ترین تا بالاترین رده بنشینند و در فرآیند برنامه‌ریزی، دغدغه‌های نیروی انسانی را نیز مدنظر داشته باشند تا کارکنان بتوانند با آرامش خاطر به انجام وظایف محوله خود بپردازند.

میرفخرایی مقیدبودن به برنامه‌ریزی انتصابات و ارائه برنامه‌های مدون واحدهای برنامه‌ریزی نیروی انسانی، ‌ارائه و ارسال مستندات کامل در بدو این فرآیند و  اجرای این روند تحت بستر وب و همچنین آموزش به‌موقع کارکنان برای ارتقای مهارت آنان و دریافت مدرک صلاحیت حرفه‌ای برای کارکنان را از عوامل تاثیرگذار در سرعت روند فرآیند انتصابات برشمرد.

معاون آموزش بهبود منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران به ابلاغیه مقام عالی وزارت نفت درباره انتصاب بانوان در سمت‌های مدیریتی اشاره کرد و گفت: طبق ابلاغیه مقام عالی وزارت، بانوان در صورت احراز شرایط سمت‌های مدیریتی، می‌توانند به این سمت‌ها منصوب شوند.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این نشست داریوش رضایی، مدیر منابع انسانی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، ضمن بیان پیشینه‌ای از برگزاری این نشست‌ها، ‌به معرفی و بیان اهداف سازمانی شرکت متن پرداخت و گفت: مجدانه تلاش می‌کنیم تا در تدوین برنامه‌ریزی انتصابات و فرایندهای مربوطه به بهترین نحو ممکن عمل کنیم تا خللی در پیشبرد اهداف سازمان به وجود نیاید.

همچنین در حاشیه این نشست میرفخرایی و هیئت همراه از تاسیسات واحد فرآورش سیار آزادگان جنوبی (Skid Mounted)  نیز بازدید کردند.

کد خبر 290354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =