نماینده مجلس: در شرایط جنگی پشت فرمانده جنگ را خالی نمی‌کنند

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این‌که در پاک‌دستی و صداقت وزیر نفت جای هیچ شکی نیست، گفت: اکنون جنگ نفت و جنگ اقتصادی است و هیچ کس در شرایط جنگی پشت فرمانده جنگ را خالی نمی‌کند.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، حسین امیری‌خامکانی درباره فضاسازی‌ها و مواضعی که به تازگی از سوی برخی نمایندگان و جریان‌های مخالف دولت علیه وزیر نفت صورت می‌گیرد، گفت: اگر موردی وجود دارد بدون شک باید به قوه قضائیه منتقل شود، نه اینکه با فضاسازی و جریان‌سازی‌های خلاف قاعده، افکار عمومی کشور را نسبت به دولتمردان بی‌اعتماد کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون شورای عالی هماهنگی سران سه قوه در کشور برای بسیاری از مسائل کشور وجود دارد و باید در این راستا از این شورا کمک گرفت؛ ادامه داد: اکنون با جنگ نفت و جنگ اقتصادی روبه‌رو هستیم و فشار آمریکا و هم‌پیمانان آنها بر اقتصاد کشور است و زندگی مردم از گذرگاه نفت است، امروز واقعا همه باید کمک کنیم که نفت را بفروشیم و پول آن را صرف امور کشور و عبور از شرایط کنونی کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه ایجاد بی‌انگیزگی نکنیم، اظهار کرد: هر چه ما فشار را بیشتر کنیم و بر اختلاف‌ها دامن بزنیم، انگیزه دشمن برای تحت فشار قرار دادن کشور به‌ویژه به لحاظ اقتصادی بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: کشور قانون دارد و در صورت وجود هر مسئله‌ای باید به مراجع قانونی مراجعه کرد، نه اینکه با جوسازی تخریب شخصیت‌ها و مقام‌ها، فضای کشور را خواسته یا ناخواسته در جهت اهداف دشمن متشنج کنیم.

نماینده زرند و کوهبنان با بیان اینکه زنگنه ۴۰ سال است در وزارتخانه‌های مختلف وزیر بوده و فردی نیست که تازه به دوران رسیده باشد، گفت: وزیر نفت در جایگاه و مسئولیت کنونی نیز در دولت دوازدهم و دولت‌های پیشین دارای سوابق و تجربه‌های موفق است و در پاک‌دستی و صداقتش شکی وجود ندارد.

امیری خامکانی ادامه داد: در مجموعه‌ای (وزارت نفت) با این عظمت که تقریبا معادل یک کشور است، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید و کسانی نیز سوء استفاده‌هایی بکنند، اما اکنون جنگ نفت و جنگ اقتصادی است و هیچکس نباید پشت فرمانده جنگ را خالی کند.

کد خبر 290362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =