سردار جنگ اقتصادی فعلی وزیر نفت است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر شخصی نسبت به وزیری نقد دارد راه‌حل ارائه دهد، گفت: در شرایط کنونی وزیر نفت را سردار جنگ اقتصادی می‌دانم.

علی ساری، نماینده اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه در شرایط کنونی همه باید در یک جهت و مسیر حرکت کنیم و یک‌صدایی در کشور شنیده شود، گفت: اگر برخی افراد امروز این تفکر را ندارند و بر خلاف تصمیم‌های کلان نظام حرکت می‌کنند، باید هرچه سریع‌تر مسیر اصلی خود را مشخص کنند.

وی افزود: ما امروز با تحریم‌های مختلفی مواجه هستیم که یکی از آنها تحریم‌های صنعت نفت است. باید درک کنیم که در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و وقتی اقتصاد ما بر پایه نفت است، بدون تردید صنعت نفت نیز نوک پیکان حملات دشمن قرار دارد.

سردار جنگ اقتصادی ما وزیر نفت است

ساری با بیان اینکه سردار جنگ اقتصادی ما وزیر نفت است و نباید از پشت به سردار خود خنجر بزنیم، تصریح کرد: بنده دو بار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت سوال کردم و قانع شدم، هدفم از نقدها نه تخریب، بلکه حساسیت بیشتر به موضوع‌های مختلف بود، هم اکنون نیز معتقدم باید از بعد ملی به مسائل نگاه کرد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: وزیر نفت تمام تلاش خود را برای پیروزی در این جنگ تمام عیار اقتصادی به‌کار گرفته است، از این رو باید با در نظر گرفتن تمامی مولفه‌ها نسبت به این وزارتخانه قضاوت کنیم.

افرادی که راجع به قرارداد گازی ایران و پاکستان اظهار نظر می‌کنند راه‌حل ارائه دهند

وی گفت: برخی راجع به قرارداد گازی ایران و پاکستان اظهارنظر کرده‌اند. سوال من از این افراد این است که وقتی کشور طرف قرارداد، عمدی یا غیرعمدی نمی‌خواهد پایبند این قرارداد باشد ایران باید چه کاری انجام دهد؟ آیا ما باید برویم دست‌بوسی آن کشور را انجام دهیم؟ ما می‌خواهیم گاز صادر کنیم، آیا این صادرات واقعا مقرون به صرفه است؟

ساری با اشاره به اینکه وقتی ابزار دیپلماسی را فعال کردیم، اما به نتیجه مورد نظر نمی‌رسیم چه کار دیگری باید انجام دهیم، افزود: کسانی که نسبت به این موضوع اظهارنظر می‌کنند راه‌حل ارائه دهند.

نماینده اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که نقد می‌کنند باید راه‌حل آن را نیز ارائه دهند، تخریب راه به جایی نخواهد برد.

کد خبر 290419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =