همه ارکان کشور از وزیر نفت حمایت کنند

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های وزیر نفت در حوزه‌های داخلی و بین‌المللی از یک‌سو و حضور موثر وی در خط مقدم جنگ اقتصادی، بر لزوم حمایت همه ارکان کشور از زنگنه تاکید کرد.

علی بختیار که وزیر نفت را در یکصدوهفتادوششمین نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) همراهی می‌کند، در حاشیه این نشست به خبرنگار شانا گفت: بر اساس رایزنی‌های خوبی که وزیر نفت با کشورهای عضو اوپک و غیراوپک داشتند، توافق‌های خوبی شده است.

وی با اشاره به برقراری تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا علیه صنعت نفت ایران، تاکید کرد: شرایط کنونی اقتضا می‌کند همه ارکان کشور از وزیر نفت حمایت کنند. تلاش‌های وزیر نفت در حوزه بین‌الملل و داخلی و همچنین اقدام هایی که در حوزه راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس، توسعه فازهای پارس جنوبی، توسعه میدان‌ها و نشست‌های بین المللی مانند نشست امروز اوپک انجام داده است، اقتضا می‌کند که از او حمایت کنیم.

نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز وزیر نفت در صف مقدم جنگ اقتصادی است که آمریکایی‌ها به‌طور یک‌جانبه آن را آغاز کرده‌اند و ما در زمینه منافع ملی و مردم و مقابله با دشمنی‌های آمریکا، نیاز به اتحاد و انسجام داخلی داریم.

کد خبر 290491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =