دریافت ۴ گواهینامه مدیریت یکپارچه IMS از سوی شرکت نفت مناطق مرکزی

اداره مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پایان سال ۹۷ موفق به تمدید اعتبار گواهینامه‌های ISO/TS۲۹۰۰۱:۲۰۱۰ , OSAS۱۸۰۰۱:۲۰۰۷ و همچنین دریافت گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، عبدالله سهرابی، رئیس اداره مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری این شرکت گفت: گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای اجرای ممیزی داخلی، ممیزی مراقبتی اول و ممیزی پیگیرانه در سطح ستاد و منطقه عملیاتی سراجه قم بررسی و سپس اقدام‌های اصلاحی بر اساس خروجی این ممیزی‌ها از طریق مدیریت‌ها و ادارات ستادی ذی‌ربط پیگیری شد.

وی ادامه داد: پس از تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و همچنین فرصت‌ها و تهدیدها (SWOT)، اهداف کلان و خط‌مشی شرکت نفت مناطق مرکزی بازنگری شد.

سهرابی درباره برنامه‌های امسال این اداره اظهار کرد: در برنامه عملیاتی امسال نیز ممیزی داخلی، مراقبتی دوم، اجرای اقدام‌های اصلاحی و مصوبات جلسه بازنگری شد.

 رئیس اداره مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری هدف از اجرای سیستم‌های یادشده را بهبود شاخص عملکردی سازمان عنوان کرد و افزود: اقدام‌های انجام شده و تطابق ارکان سازمان با آن به افزایش بهره‌وری و جلوگیری از اتلاف منابع شرکت منتج خواهد شد.

کد خبر 290515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =